11.6.11

Słów kilka o Donnie

 To ja. Ja, która lubię robić dziwaczne rzeczy ze swoimi włosami i ta sama ja, która nigdy nie wie, co ze sobą począć. Ja z wieloma problemami, ja zagubiona i niepewna,ja ciekawa świata, ja wrażliwa, empatyczna, ja nieświadoma i szukająca, bo młoda. Mam cały gąszcz takich "ja". Prawda jest jednak taka, że nie mam za dużo o sobie do powiedzenia. Mówią, że kto zna siebie całkowicie, jest płytkim głupcem. Z tymże, ja znam siebie bardzo mało, wręcz peryferyjnie. I nie będę mówić o tym, jaka jestem, bo nie dojrzałam na tyle, by to robić. Myślę, że można się spostrzec, jaka jestem. Tam, na granicy fikcji, rzeczywistości i plątaniny moich odłamków - w mojej pisaninie. W wypadku tego bloga mocno eksperymentalnej, ale jednak mojej.

Zawsze chętna do rozmowy i poznawania ludzi, więc bez skrępowania wołaj o kontakt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daj Donnie radość :3